недеља, 31. мај 2015.

Недеља Свете Педесетнице



Свршила се икономија нашег спасења! Дејства свих Лица Пресвете Тројице у овом делу су од сада ступила на снагу. Што је благоволео Бог Отац, што је у себи испунио Син Божији - сада је Дух Свети сишао да удели верујућима. Јер, спасење наше је по предзнању Бога Оца, освећењем Духа за послушање и кропљење крвљу Исуса Христа (1.Пт.1,2). Тога ради се и крштавамо у име Оца и Сина и Светога Духа, обавезујући се да држимо све што нам је заповедио Господ (Мт.28,19-20). Они који не исповедају Пресвету Тројицу, не могу имати удела у спасоносним дејствима Њених Лица, и стога - ни спасење не могу стећи. Слава Оцу и Сину и Светоме Духу, Тројици једносуш(т)ној и нераздељној, која нам је предала исповедање о себи! "Оче Сведржитељу, Слове и Душе, у трима Ипостасима пресуштаствено и пребожанствено сједињавајуће јестаство, у Тебе се крстисмо и Тебе благосиљамо у све векове".

Свети Теофан Затворник

1 коментар:

christian је рекао...

НАЈБОЉА ОНЛИНЕ ЉУБАВНА СПЕЛЛ ЦАСТЕРА ДОБИТИ СВОЈ ЕКС ЉУБАВ, МУШКАРАЦ, ЖЕНУ, ДЈЕВОЈЧИЦУ ИЛИ БОИФРИЕНД БАЦК. АДД ХИМ УП ОН ВХАТСАПП: +2349083639501
 -Емаил- блацкмагицсолутионс95@гмаил.цом
Моје име је Цхристиан Хофман. Ово је веома сретан дан у мом животу захваљујући помоћи коју ми је Др. Био сам у браку 6 година и било је тако страшно јер је моја супруга заиста варала и тражила развод, али кад сам наишла на е-пошту Др..носакаре на интернету о томе како је помогао толико људи да добију повратну помоћ и помоћ поправити однос и учинити људе срећним у њиховом односу. Објаснио сам своју ситуацију и онда сам тражио његову помоћ, али на моје највеће изненађење, он ми је рекао да ће ми помоћи у мом случају и да сада славим јер се моја супруга потпуно промијенила на боље. Она увек жели да буде уз мене и не може ништа да уради без моје садашњости. Стварно уживам у свом браку, каква велика прослава. Наставићемо да сведочим на интернету зато што је Др ..носакхаре прави чаролија. ПОТРЕБНА ПОМОЋ? КОНТАКТ
  -Емаил- блацкмагицсолутионс95@гмаил.цом
можете га и додати на Вхатс-апп: +2349083639501
Он је једини одговор на ваш проблем и чини да се осећате срећним у вашем односу. И то је савршено у вашој вези.
хоћеш да ти вратиш бившег?
желите љубавну чаролију за новог љубавника?
Решење проблема без детета?
Решење финансијских проблема?
Слаба ерекција и брза ејакулација?
решење болести и болести тела
Желиш да те промовишем у својој канцеларији.
Рјешење проблема развода?
Вхатсапп или назовите +2349083639501 (молим вас занемарите ако вам није потребна помоћ)